Yung Bleu - You're Mines Still (feat. Drake) [Official Audio]

9 627
118
 
The official audio for Yung Bleu's "You're Mines Still (feat. Drake)" out now. Download/stream: OVOSOUND.lnk.to/YoureMinesStill
Follow OVO Sound
ovosound.com
facebook.com/ovosound
instagram.com/ovosound
twitter.com/ovosound

#OVOSound
If i ever
Made you angry girl
Just know that it gets better with time (time)
They say time heals
She can’t see her life without me she so blind still Fuck that nigga you can tell him that your mines
still And she don’t wanna go to sleep she angry
Lately she been noticing he ain’t me
I wish that we can change places Don’t want no new new faces She got my heartbeat racing They
say time heals
Don’t go build no life without me cause your mines still And I don’t wanna go unless you make me
[Drake Verse]
Pretty face, pretty tempted
But pretty taught me ugly lessons
Pretty had me giving more than I was getting
So if pretty don’t come with something well then I dead it Shame to tell my friends how much I do
for you
Cause they know that you would never do the same for me
I wasn't looking for your secrets they just came to me
And they contradicted everything you claim to be
I took you to the club and you hugged on somebody that I know And I know them type of hugs
Same shit I do to women when I know I used to fuck
And I know they with they nigga but they never brought it up
I’m down these days
Down to do better cause you know I done enough
You should lay it down we’ll talk about it when you up
But she don’t wanna go to sleep she angry
[Yung Bleu]
Lately she been noticing he ain’t me
I wish that we can change places
Don’t want no new new faces
She got my heartbeat racing
They say time heals don’t go build no life without me Cause you mines still
And I don’t wanna go unless you make me Down on my knees hoping you take me Better tell that
nigga you mine
Heard you been tryna tie the knot
Girl tell me you lying
Let me beat that pussy up one more time Let me beat that pussy up one more time I know that
you fiend for this.
I know that you did not forget
So don’t go to sleep
And she don’t wanna go to sleep she angry Lately she been noticing he ain’t me
I wish that we can change places Don’t want no new new faces She got my heartbeat racing They
say time heals
Don’t go build no life without me
Cause you mines still
And I don’t wanna go unless you make me Lately I've been gone, I'm feeling crazy
[Hook]
I’m from the bricks we gotta
Whole lotta bricks you gotta
Whole lots tricks and I wanna see what you do with them
Music
Runtime: 03:46

Comments

Calvin Farmer
Calvin Farmer - 5 seconds ago
Hottest R & B song of 2020 maybe all time. Comment if you agree
Calvin Farmer
Calvin Farmer - Hour ago
This fire on repeat frfr
Rio
Rio - 2 hours ago
Drake sounds like Northsidebenji on this track especially in the opening of his voice.
엄Joe
엄Joe - 3 hours ago
Craig David the rise and fall for all my 30-year-olds
Debonair73
Debonair73 - 2 hours ago
More like Sting's Shape of My Heart which was sample on Rise & Fall which is why they got Sting to be on it.
James Gordon
James Gordon - 3 hours ago
This shit 🔥🔥🔥drizzy went in. Like old drake! Here we go been waiting
Vonnie
Vonnie - 4 hours ago
https://youtu.be/D0KamVjSO9c
Nicholas hd
Nicholas hd - 6 hours ago
that hairline gotta be edited
Resty Elite
Resty Elite - 6 hours ago
here at 900k
Resty Elite
Resty Elite - 6 hours ago
i was like who tf is he
Taykey Joneses
Taykey Joneses - 6 hours ago
These commenters act like Yung Bleu not even featured on his own song. Smh Disrespectful bandwagoners.
jayjones
jayjones - 7 hours ago
I honestly like the version without drake.
ChocolateDream Doll
ChocolateDream Doll - 7 hours ago
Is it me or is Drake biting Durk Flow on this one???
Mindy Martin
Mindy Martin - 7 hours ago
Ya ok e
Rob Reptiles
Rob Reptiles - 8 hours ago
Drakio sound’n like Durkio.
Cole World
Cole World - 8 hours ago
This has the same type beat as lucid dreams. Like the exact same back ground but the guitar doesn’t have the low drops. Only difference
NOT THE WHOLE BEAT just guitar
Koogan H
Koogan H - 8 hours ago
Yung Bleu ft Durkio or Lil Durk?! Who the second nigga 🥴
R LEE topdot
R LEE topdot - 8 hours ago
Sting about to take every dollar from this
Mike Hart
Mike Hart - 8 hours ago
Is bleu some relation to luther?? At any rate...song is flame on
Charles Morrell
Charles Morrell - 9 hours ago
Yo this song is so good, drake is just an extra on this one and that's hard to do
Chris Smiley
Chris Smiley - 9 hours ago
Let me be the first to say Drake's part was horrible. So offbeat. I get a Partynextdoor vibes. He should've been on this too. Yung Bleu part was fire tho
Uprise Music
Uprise Music - 9 hours ago
On repeat with Xavier White - Can't Stop Lovin' 💜
Jiianito Gustavo Cesar CUAGRIERELA
That drake verse hit me so bad so lemme leave this...
PROTECT THE GOOD FROM THE BAD
God bless and protect, everyone who is good, from the bad
The way people TREATING love is sad
There is that person,even if want i cant forget
i got much love god no less
And even its hard tho, i will fight for what i want for mine, and when the time is grown and arrive i hope the good will shine
Peace and love i wish you a good life❤
King Khi
King Khi - 9 hours ago
The accuracy of Drake's lines is painful, dawg LMFAO
Tyler DiSabatino
Tyler DiSabatino - 10 hours ago
Is it Just me or does the beat sound like lucid dreams songs fire nonetheless
YGF_ Goku
YGF_ Goku - 10 hours ago
Here b4 1 mill
GIOVANNA PANDOLFO
GIOVANNA PANDOLFO - 11 hours ago
Yung Bleu’s voice is so mesmerizing! So talented
JessFasho
JessFasho - 11 hours ago
"lately she's been noticing he aint me" chillll🤣
Anesu Dhliwayo
Anesu Dhliwayo - 12 hours ago
drake so much love from zimbabwe
Kelvin Mendez
Kelvin Mendez - 13 hours ago
🔥🔥🔥🔥🐐🐐🐐🐐🙏🏿🙏🏿🙏🏿💰💰💫💫
William Johnson
William Johnson - 13 hours ago
Drake dropped a verse full of captions 🤣
qopoy dnon
qopoy dnon - 13 hours ago
Who came here after seeing drake’s story on insta.
1LILTRAP
1LILTRAP - 13 hours ago
Drake Wrote This Song. Thats His Swagg & style Blu just the artist face
Denise Veimau
Denise Veimau - 14 hours ago
🔥
Kelvin Mendez
Kelvin Mendez - 15 hours ago
DRAKE N BLEU 🔥🔥🔥🔥🔥
Kelvin Mendez
Kelvin Mendez - 15 hours ago
🐐🐐🐐🐐🦅🦅🦅🙏🏿🙏🏿🙏🏿💰💰💰💯💯
qopoy dnon
qopoy dnon - 13 hours ago
Nahhh he sounds like durk ummmmm
Kilo Gotti
Kilo Gotti - 15 hours ago
Bleu definitely spread his wings after Boosie. Respect to Boosie for givin him the recognition tho. 💯💯
Blake Harris
Blake Harris - 15 hours ago
he got songs wit lil baby,kevin gates,
Lepire Hater
Lepire Hater - 15 hours ago
si toi aussi ta avance rapide jusqu a la partie de drake xD
Kelvin Mendez
Kelvin Mendez - 16 hours ago
🗣🗣🗣🗣🗣💨💨💨💨💨🔥🔥🔥❗️❗️
Kelvin Mendez
Kelvin Mendez - 16 hours ago
🔥🔥🔥🔥🔥🐐🐐🐐🐐💰💰💰💰🙏🏾🙏🏾
King Younger IV
King Younger IV - 16 hours ago
🐐🔥🐐🔥🐐🔥🐐🔥🐐🔥🐐🔥🐐🔥🐐🐐🐐💰🐐🐐💰🐐🐐💰🐐🐐💰🐐🐐💰🐐🐐🐐💯🐐🐐🐐💯🐐🐐🐐💯🐐🐐🐐💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯
Raegan Williams
Raegan Williams - 16 hours ago
Why I’m just getting notified 6 days later smh this shit 🔥
jhi ali
jhi ali - 16 hours ago
This shit here tho....facts, she mine still🖤
Martin Witbooi
Martin Witbooi - 17 hours ago
Can we admit that Drake is the gift the industry has been gifted🤷‍♂️this industry is lucky to be blessed with drake👌👌👌
Learning Brainiac
Learning Brainiac - 19 hours ago
Lil Durk lil Durk lil Durk
Andrew Mohan
Andrew Mohan - 19 hours ago
Come on let's get this to 1 million+ views
Drippyalm
Drippyalm - 19 hours ago
Yung Bleu always come thru 😩.
brando504
brando504 - 19 hours ago
How TF this ain't at 5 million Views yet?
ItzBenny
ItzBenny - 20 hours ago
Nahhh he sounds like durk ummmmm
YSLYUNGUN
YSLYUNGUN - 20 hours ago
Drake is only here to bring attention to this amazing song
Richard T
Richard T - 21 hour ago
i swear i heard this sample somewere before
grindin'
grindin' - 16 hours ago
nas the message, juice wrld lucid dreams...... sample is sting shape of my heart
Brandi Watson
Brandi Watson - 22 hours ago
This song is a whole vibe and I love it
Sha B
Sha B - 22 hours ago
Please in the comments respect my boy Yung bleu........he been a hitmaker. Drake showing love to a young great
Stu Ish
Stu Ish - 23 hours ago
Stole Durk flow
PerfectExample Xvi
PerfectExample Xvi - Day ago
I relate to that hug line soo much😅 it once happened to me but I didn't know it was a thing
Josh monay
Josh monay - Day ago
Drake sounds alot like lil durk in this song but i think its out of respect. there's a track record of him using peoples rap style
Madelyn Gullotto
Madelyn Gullotto - Day ago
This is such a juice wrld beat tho
Madelyn Gullotto
Madelyn Gullotto - Day ago
But like slowed
DattBoyy KQ
DattBoyy KQ - Day ago
yeah this gone blow
vliduu zeeb
vliduu zeeb - Day ago
This song gonna blow up SIMPLY because Drake is on it.
Who Dis???
Who Dis??? - Day ago
Y’all needa stop bull shitting and get this to 1m views cuz this shit heat 🔥🔥
Ramanan
Ramanan - Day ago
Aubrey just took me back to York Underground days...🔥
K Bruner
K Bruner - Day ago
🦉
Chris Covarrubia
Chris Covarrubia - Day ago
yall hyping too much is ight nothing special
vliduu zeeb
vliduu zeeb - Day ago
Drake's verse hit home for me jeez
Tan2im 4
Tan2im 4 - Day ago
Drake is just too hard ffs
Lyden Botelho
Lyden Botelho - Day ago
I thought it was lil durk when drake was rapping
Velli
Velli - Day ago
Pk Humble sent me here
Alexis Dosithee
Alexis Dosithee - Day ago
This is what I need 💯
justin holloman
justin holloman - Day ago
{New artist alert}!! Check out
4e-Smoke-4Eternity🔥🔥💫
Gregoozze frite
Gregoozze frite - Day ago
💣💣listened to by loing 🇧🇪😍😍
Dream MoreLife
Dream MoreLife - Day ago
https://youtu.be/y6PLt4vJSOQ
Kelvin Mendez
Kelvin Mendez - Day ago
🔥🔥🔥🔥🐐🐐🐐💫💫🐐💫🙏🏿🙏🏿🙏🏿❗️
Kelvin Mendez
Kelvin Mendez - Day ago
💯💯💯💯💰💰💰💰❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️
Kelvin Mendez
Kelvin Mendez - Day ago
🦅🦅🦅🦅🙏🏾🙏🏾🙏🏾🙏🏾💜💜💜💪🏽💪🏽💪🏽🙏🏿
Kelvin Mendez
Kelvin Mendez - Day ago
🐐🐐🐐🐐🐐🐐💯💯💯💯💫💫💫💫💫
Kelvin Mendez
Kelvin Mendez - Day ago
🗣🗣🗣🗣🗣🔥🔥🔥🔥🔥🔥💨💨💨💨
Lyric
Lyric - Day ago
Drake's verse hit home for me jeez
SDASCAR Entertainment
At this point when u hear a drake feature...u just got hit the khaled (another one)
Ahsan Ahmed
Ahsan Ahmed - Day ago
Beautiful
Daisy Sanderson
Daisy Sanderson - Day ago
2:47
bestdat.site
Big LIKE
Omari Johnson
Omari Johnson - Day ago
Sounds a lot like future but nice song
kehlani mtaia
kehlani mtaia - Day ago
I wish we can change places
Siryeahman
Siryeahman - Day ago
Boy this shit hard
Bizildo Bizeque
Bizildo Bizeque - Day ago
Am I the only one hearing the tory lanez flow?🤔
Kelvin Mendez
Kelvin Mendez - Day ago
🔥🔥🔥🔥🔥🔥
annag cocl
annag cocl - Day ago
I pray whoever likes this comment becomes a billionaire someday,
Crazy Tactics
Crazy Tactics - Day ago
This beat carries their shitty autotune lyrics
Jeremy Beihneitha
Jeremy Beihneitha - Day ago
kinda started sounding like juice wrld's lucid dreams👀
Daniel Eyapan
Daniel Eyapan - Day ago
This caught me off guard in my feelings 😭😭
Brandon Zuech
Brandon Zuech - Day ago
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
annag cocl
annag cocl - Day ago
It annoys me that he used “Mines” 🤦🏽‍♀️ the writer in me is cringing 😂
Bahtel Singleton
Bahtel Singleton - Day ago
Drake gone make me ask my wife bout some shit from 7 years ago!!!
Kitty Lillian
Kitty Lillian - Day ago
Yung Bleu go in HARD ON THIS right here, straight up BANGER! HE aint like all them other goofies out there who just be usin that *Authenticviews* website to get they views up to go viral... SMH seems like anyone can go viral these days..
Rappers Digest
Rappers Digest - Day ago
Drake flow 💯
Shaolin Türkçe konuşuyor
This is fire 🔥 I support upcoming artist I am also releasing my first music video next week
WHAT om
WHAT om - Day ago
prince royce
Kertis Browne
Kertis Browne - Day ago
Drake needed a longer better verse, this guy the real deal
Eboniee Rose
Eboniee Rose - Day ago
What better way to celebrate Drakes verse to remember how he started it’s DRAKETOBER check out my OVO painting. https://youtu.be/N3R3fR92gpQ 🦉
Max Maloney
Max Maloney - Day ago
Sounds just like juiceworld lucid dreams
Max Maloney
Max Maloney - Day ago
Sound just like juiceworld shadows
Ac8on_YT
Ac8on_YT - Day ago
How does Drake continue to make verses about my life at the perfect time 🐐
Beautiful Program
Beautiful Program - Day ago
This is an iconic trio
Next