Trying On Halloween Costumes (Baby’s First Time) | Dhar and Laura

3 157
31
 
πŸ’₯ Don't forget to SUBSCRIBE to our channel by clicking here ➞ ➞ bit.ly/DharAndLauraUS-channel **Make sure you click the bell icon so you can get notifications when our next video goes up so you don’t miss anything!
CONNECT ON SOCIAL MEDIA: Follow official Dhar Mann and Laura G (LauraG_143) accounts below:
Laura's Profiles:
Instagram ➜ instagram.com/laurag_143 AND instagram.com/sweetlifeoflaura
TikTok ➜ www.tiktok.com/@laurag_143
Pinterest ➜ www.pinterest.com/LauraG_143Official/
Dhar's Profiles:
Facebook ➜ facebook.com/dharmannofficial
US-channel ➜ bit.ly/DharMannUS-channel
Instagram ➜ instagram.com/dhar.mann/
TEXT Dhar (213-212-4550) ➜ bit.ly/DharMannCommunity
TikTok ➜ www.tiktok.com/@dhar.mann
Stay up to date with Ella Rose here: bit.ly/2YFfvDl
Entertainment
Runtime: 18:54

Comments

Kaitlin Mathis
Kaitlin Mathis - Hour ago
Oh my goodness
Yumnam Romeo
Yumnam Romeo - 4 hours ago
Dhar you are not only wearing a costume of Superman but you really save lives in the real live you are great ❀️
Brett Brown
Brett Brown - Day ago
That laugh though
norberto de jesus
norberto de jesus - Day ago
How cute Family
Suzan Tareke
Suzan Tareke - 2 days ago
She’s so cccuuuutttteeeeee😘😘😘😘πŸ₯°πŸ₯°πŸ˜πŸ₯°πŸ₯°πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜
Charlene Payne
Charlene Payne - 2 days ago
I love Ella Rose in the black dress with the pearls and crown
Charlene Payne
Charlene Payne - 2 days ago
What a beautiful family can't wait to see their costumes
donyana alkhateeb
donyana alkhateeb - 2 days ago
Oh my gosh I love your video πŸ˜‡
Lizzy Bacherini
Lizzy Bacherini - 2 days ago
Love you guys! Yall deserve the world. Yall are a perfect little family. Yall are always just so happy and cheerful!πŸ₯°β€
PINKI BAJAJ
PINKI BAJAJ - 2 days ago
Laura looks like sssniperwolf
Mekayla Edwards
Mekayla Edwards - 2 days ago
So cute
Sharrie _tee
Sharrie _tee - 2 days ago
πŸ₯ΊπŸ₯ΊπŸ₯ΊπŸ₯Ίβ€οΈ
Selena Mc Cune
Selena Mc Cune - 2 days ago
Hi I told my family about you guys love you and tell baby I said hi
Jeshua Cruz
Jeshua Cruz - 3 days ago
It’s funny how Laura does not let Dharr talk
Shimmer Shine Sparkle
Shimmer Shine Sparkle - 3 days ago
Laura:HAHA!
Ella:HAHA!
Dhar:HAHA!
Ella: are you serious
jason samuel
jason samuel - 3 days ago
I like your vidoios
bad boy
bad boy - 3 days ago
Heyyyyyy you are 36 and 21 it doesn't make any sense
Paola Sanchez
Paola Sanchez - 3 days ago
God bless your baby. Ella laughs like my baby sis. And my sis is 9 months
gachacookie Playzroblox
Wait if Laura is turning 21 and the baby is turning 6 months does that mean she was pregnant when she was a teenager !?!?!?!?!
Yeet
Yeet - 3 days ago
Yeah. Tbh I don't really care that she was pregnant as a teen. I'm just happy that they have their daughter. But also it's weird cause dhar is 36 and Laura is 20 o.o
amanuel amahazion
amanuel amahazion - 3 days ago
My birthday is on Halloween and i turned 10 years old
Maddie Rutherford
Maddie Rutherford - 4 days ago
German I've been missing you for probably about 3 years
Andrei with Among us and toy story
Ella is so cute
jesseosafo
jesseosafo - 5 days ago
Elland is cute
jesseosafo
jesseosafo - 5 days ago
36 and 21 cool
Candy Asmr and more!
Candy Asmr and more! - 5 days ago
Ella needs a so you see shirt
Kimberly Gotham
Kimberly Gotham - 5 days ago
❀Omg i love your daughter and Laura and just you whole family i love your videos to❀
avery 1one
avery 1one - 5 days ago
Your baby is so beautiful. She's having a lot of fun with mommy. God bless 🧸🧸🧸🧸🧸🧸🧸
ZAHRAA ZAWIAH BINTI MOHAMAD AZMAN Moe
You guys are so young
Lalita Karim
Lalita Karim - 5 days ago
Absolutely adorable
Jacqueline Richardson
Jacqueline Richardson - 5 days ago
If y'all think that kid is so cute pls like
Who is reading this is so smart and blessed πŸ˜—πŸ˜—
Richard Poole
Richard Poole - 6 days ago
Omg Ella looks so cute when she laugh that's too funny
Trezyn Machado
Trezyn Machado - 6 days ago
laura,s is so cute
sajila majid
sajila majid - 6 days ago
I thought Laura is 51
muzafar shaikh
muzafar shaikh - 6 days ago
Ella is the cutest baby ever πŸ₯°πŸ₯°
Senset Safari
Senset Safari - 6 days ago
Laura is turning 21 I thought she was 26
Nugget
Nugget - 6 days ago
your a good mother and father.
dolls lifestyle
dolls lifestyle - 7 days ago
Laugheeen
S M
S M - 7 days ago
Call cartel to take this little baby away from her parents her mom sounds horrible. Awe poor little girl and baby start crying watching there video.
Michelle Stevens
Michelle Stevens - 7 days ago
Ella's so cute
Liya Kyesi Mbali Lewis
Liya Kyesi Mbali Lewis - 8 days ago
Ella: are you finish that boring laugh yet, Im trying to listen to mommy's go away
unicorn lover
unicorn lover - 8 days ago
I have a baby brother and he is 1 almost 2
Linda Jasso
Linda Jasso - 8 days ago
My heartπŸ₯Ίβ€
NS - 07ML 754635 Calderstone MS
Ella's laugh is so cute
Michelle Singh
Michelle Singh - 8 days ago
hi
Hammad Quadri
Hammad Quadri - 9 days ago
God bless you dhar , even your cute lil princess
Gracie Silva!
Gracie Silva! - 9 days ago
My brain is filled with explosive cuteness
the only Baraka
the only Baraka - 10 days ago
Your 36 and laraul is 21 you so old
LESHORNA WHITEHEAD
LESHORNA WHITEHEAD - 10 days ago
Hi i am a big fan
owl gamer
owl gamer - 10 days ago
Stay safe and read a bible everyday
Ruby Wing
Ruby Wing - 10 days ago
Laura: laughs πŸ€—
Ella: hehehehehe 😊
dhar: laughs 😁
ella: what are you even doing πŸ˜‘
dhar: .........πŸ˜’
Karra Aakriti
Karra Aakriti - 10 days ago
elle is soo cute her cute chubby cheeks are always red
edit : her eyes are really cute got dhars eyes
Rainbow Boss
Rainbow Boss - 11 days ago
Ella is adorable. She also always makes me so happy and she’s a princess and then queen!!! Ella: Yes I am the queen get me milk! Me: ok queen
arts and crafts white bloosm
13:22 is ella punching me???
arts and crafts white bloosm
Ella is the cutest baby existed in the planet and a kind girl
Lorina De Bourg-Flemming
Lorina De Bourg-Flemming - 11 days ago
How Old Is Dhar?
I am bOrEd
I am bOrEd - 11 days ago
❀️
Melissa Hernandez
Melissa Hernandez - 11 days ago
Awww ella ain't laughs with her dad but she laughs with her mom.like awww she laugh so cute😘😘😘😘
HoppingSnake290
HoppingSnake290 - 11 days ago
Everyone gangsta untill her first word is mama
deepika zakir
deepika zakir - 12 days ago
OMG SHE LOOK SOO CUTE
deepika zakir
deepika zakir - 12 days ago
SUPER ELLA
TIARA BROWN
TIARA BROWN - 12 days ago
And you guys make Ella look soo much cuter love you guysπŸ₯°πŸ₯°πŸ˜πŸ˜
TIARA BROWN
TIARA BROWN - 12 days ago
Litle Ella is so cute 😍😍😍😍πŸ₯°πŸ₯°
Emma boulais
Emma boulais - 13 days ago
I love how Dhar is happy with doing costumes with his wife, like most men hate it. But it really shows that he is a
great person/ husband .Also Ella rose is sooo cute!!!
ANGELEEN MERIN MONCY
ANGELEEN MERIN MONCY - 13 days ago
cuteness overloaded
Sage mode naruto Uzumaki
Sage mode naruto Uzumaki - 13 days ago
My sister act like that to
Ishita Mahajan
Ishita Mahajan - 13 days ago
Ella is such a cutie pie.. At 17:31 she's making those cute scrunchy faces so that her mommy or daddy notice her😍😍😍😍. Awwwww sooo cuteee❀❀❀❀
aamena murtaza
aamena murtaza - 14 days ago
Ella growing up very fast😳
Hyped Up Chin
Hyped Up Chin - 14 days ago
Laura: **Laughs**
Ella: **Laughs at Laura's laugh**
Laura: **Tells Dhar to laugh to see if Ella would laugh**
Dhar: **Laughs**
Ella: **πŸ‘οΈ πŸ‘οΈ does laugh but instead stares at dhar**
πŸ‘„
Laura: **Laughs again**
Ella : **πŸ‘οΈ πŸ‘οΈ Laughs at laura's laugh**
πŸ‘…
Me who actually finds dhar's laugh funny : **πŸ‘οΈ πŸ‘οΈ**
πŸ‘„
Glen Clemente
Glen Clemente - 14 days ago
Love you dhar and Lauren and Ellaβ€οΈβ€οΈβ€οΈβ€οΈβ€οΈβ€οΈβ€οΈβ€οΈπŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜
Fasiha Sheikh
Fasiha Sheikh - 14 days ago
Suchaaa cute pie Ella is! 😍😍 Lovely family, may God bless you guys, Amen! 😍😍
Marichu Calaycay
Marichu Calaycay - 14 days ago
Omg itsssssssss sooooooo cuteeeeeeeeeeeπŸ₯°
Miss Bose
Miss Bose - 14 days ago
Super mommy
Super daddy and super baby ❀❀❀😍😍😍😘😘
Sarai De mendoza
Sarai De mendoza - 14 days ago
I aint the cutest thing in the world
nippsy34
nippsy34 - 14 days ago
Awwww dhar manns baby is so cute
Lorena De Leon
Lorena De Leon - 15 days ago
Ella is super super 1000 times cute
joy ebalunose
joy ebalunose - 15 days ago
With Laura wearing her glasses she looks a lot like ssniperwolf . Who is with me ? Like
πŸ‘‡
Kirsten Jackson
Kirsten Jackson - 11 days ago
Technically she has the same face structure as sssniperwolf
Neigal Rampersad
Neigal Rampersad - 12 days ago
Lol πŸ˜‚πŸ˜…πŸ˜πŸ˜‚πŸ˜…πŸ˜„
joy ebalunose
joy ebalunose - 13 days ago
@Melody Gil I am a fan of sssniperwolf
Melody Gil
Melody Gil - 13 days ago
You know sssniperwolf!?
tRuStEd M10
tRuStEd M10 - 15 days ago
Love your vids
nhe nha
nhe nha - 15 days ago
Oh my god shes so adorable.
Esha deonarine
Esha deonarine - 17 days ago
October the 27 was my daddy birthday πŸŽ‰πŸŽŠπŸŽŠ
And on the 28 was my cuz birthday πŸ‘‘πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽŠπŸŽŠ
Esha deonarine
Esha deonarine - 17 days ago
I wonder what is dars titile
Esha deonarine
Esha deonarine - 17 days ago
I Love babies
And I love Ealla rose
Esha deonarine
Esha deonarine - 17 days ago
Ealla don't like daddy laugh she like mommy laugh πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Dr. Anonymous
Dr. Anonymous - 18 days ago
When the baby laughing it made me happy!
Carlos Aguilar
Carlos Aguilar - 18 days ago
omg!!!! so cute baby like my sister
Isabel Morales
Isabel Morales - 18 days ago
I am 9
Laurie
Laurie - 18 days ago
CA-CHING-DHAR-MANN
Marky Mark
Marky Mark - 18 days ago
The outfit 2 mom doesn’t have to be excluded she can be wonder women
Moe Bam
Moe Bam - 18 days ago
im like why they laughing
Amel Betancourt
Amel Betancourt - 19 days ago
She is so cute and adorable
affia dhas
affia dhas - 20 days ago
So cute family
Jodiann Gonzales
Jodiann Gonzales - 20 days ago
So when ella turning 1
Wendy Ortiz
Wendy Ortiz - 20 days ago
So adorable
Wendy Ortiz
Wendy Ortiz - 20 days ago
I love this one
Wendy Ortiz
Wendy Ortiz - 20 days ago
She doesn't want to Reir! Love you guys!❀
Aaliyah Datta
Aaliyah Datta - 21 day ago
dhar mann you ar the best motavatinal speaker and ur channel entertains us so much your the best
Beto Sanchez
Beto Sanchez - 21 day ago
She got pregnant so young and Laura got Married young
Yagna Bose
Yagna Bose - 21 day ago
Cute
Dixe Naz
Dixe Naz - 21 day ago
Wow there super cut omg wowowowoowow
Fidela Bugarin
Fidela Bugarin - 22 days ago
Love your videos Dharman,,love your family esp.your baby Ella,,God bless you more .Keep safe,,be healthy
Fanttem Gaming
Fanttem Gaming - 22 days ago
She dosent have a daddy

She has a Dharddy
Next